Spokojnosť pacientov Rooseveltky KLESLA: Negatívne HODNOTILI stravu aj vystupovanie personálu
Pacienti majú v anketovom lístku možnosť vyjadriť svoj kladný ale aj záporný postoj k priebehu svojej hospitalizácie.
Stovky kladných hodnotení
Pacienti majú v anketovom lístku možnosť vyjadriť svoj kladný ale aj záporný postoj k priebehu svojej hospitalizácie. „V sledovanom roku pacienti vyjadrili na anketových lístkoch 809 kladných hodnotení, z toho 708 slovných poďakovaní za poskytovanú zdravotnú starostlivosť, citlivý prístup, ochotu a empatiu bolo adresovaných kolektívom zdravotníckych pracovníkov (529), lekárom (29), sanitárom (12) a v 138 prípadoch bolo poďakovanie adresované sestrám,“ uvádza ďalej nemocnica s tým, že v porovnaní s rokom 2021 evidujú nárast kladných hodnotení. Na anketových lístkoch pacienti menovite vyjadrili pochvaly personálu 101-krát, z toho 41 bolo adresovaných lekárom a 60-krát sestrám.
V roku 2022 bolo nemocnici doručených aj 74 ďakovných listov od spokojných pacientov a oproti roku 2021 tak zaznamenali nárast v tejto oblasti. „Sme radi, že po náročnom období pandémie, ktoré bolo veľmi ťažké, ako pre pacientov tak aj pre zdravotnícky personál vyjadrujú naši pacienti viac pozitívnej spätnej väzby a hodnotia kladne poskytovanú zdravotnú starostlivosť,“ píše nemocnica.
„Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti pristupujeme k ich podnetom a pripomienkam s plnou vážnosťou, pretože sú pre nás inšpiráciou pre neustále zlepšovanie sa. Pochvaly a poďakovania sú pre našich zdravotníkov a zamestnancov veľkým zadosťučinením a motiváciou do ďalšej práce,“ dodala nemocnica, ktorá na druhej strane priznala, že v poslednom období sleduje negatívny trend v návratnosti dotazníkov, a preto plánuje rozšíriť možnosti zberu dát, ktoré by mohli zvýšiť mieru návratnosti dotazníkov.
Ďalšie správy z domova i zo sveta nájdete aj na Dnes24, Facebooku a Instagrame.
Foto: ilustračné