Prímestskú dopravu v BBSK čakajú ZMENY: Ľuďom poradia v ôsmich zákazníckych centrách, FOTO
Zamestnanci centier obyvateľom poradia, ako cestovať po novom v prímestskej autobusovej doprave a poskytnú informácie o cestovných poriadkoch.
Banskobystrický samosprávny kraj (BBSK) vo štvrtok v Žiari nad Hronom otvoril jedno z ôsmich zákazníckych centier, ktoré budú obyvateľom kraja nápomocné pri orientácii v Integrovanom dopravnom systéme (IDS). Ten vstupuje do platnosti od budúceho januára. Predseda BBSK Ondrej Lunter počas slávnostného otvorenia priblížil, že rovnaké centrá už fungujú v Banskej Bystrici, Zvolene, Brezne, Veľkom Krtíši, Lučenci, Rimavskej Sobote a Tornali.
Dostupné služby
Zamestnanci centier obyvateľom poradia, ako cestovať po novom v prímestskej autobusovej doprave, poskytnú informácie o cestovných poriadkoch, taktiež pomôžu s registráciou do IDS systému či výberom identifikátora a najvhodnejšieho lístka. Všetky služby sú podľa Luntera rovnako dostupné aj na webe IDS, zákazníckymi centrami však chcel kraj vyjsť v ústrety tým, ktorí online služby nevyužívajú.
„Od budúceho týždňa k týmto zákazníckym centrám pribudnú aj tzv. kontaktné centrá IDS BBSK v ďalších štyroch okresných mestách. Je to konkrétne v Detve, Krupine, Revúcej a Hnúšti,“ dodal Lunter s tým, že fyzické centrá tak budú mať ľudia prístupné v každom okrese kraja.
Viac o tom, v akých časoch budú zákaznícke centrá otvorené, sa dočítate na nasledujúcej strane.