Prímestskú dopravu v BBSK čakajú ZMENY: Ľuďom poradia v ôsmich zákazníckych centrách, FOTO
Zamestnanci centier obyvateľom poradia, ako cestovať po novom v prímestskej autobusovej doprave a poskytnú informácie o cestovných poriadkoch.

Kedy budú otvorené?
Predseda predstavenstva Organizátor IDS BBSK Radoslav Vavruš priblížil, že zákaznícke centrá budú otvorené počas pracovných dní od 8.00 hod. do 16.00 hod., pričom v stredy budú mať predĺženú otváraciu dobu do 18.00 hod. „Celkovo máme pripravených 15 ľudí, ktorí sú pripravení poskytovať tento servis v zákazníckych centrách,“ poznamenal Vavruš.
Zároveň dodal, že už funguje aj nový e-shop, cez ktorý je možné registrovať sa a nakúpiť predplatné cestovné lístky online. „K dnešnému dňu máme registrovaných cestujúcich približne 5-tisíc,“ podotkol. Vavruš pripomenul, že január budúceho roka bude mesiacom mobility, keď bude cestovanie vo všetkých prímestských autobusoch SAD Zvolen a SAD Lučenec zadarmo pre všetkých.
Otvorenie nového zákazníckeho centra privítal aj žiarsky primátor Peter Antal. „V krátkej dobe tu pribudne v tejto budove aj čakáreň pre cestujúcich, takže to pohodlie cestujúcej verejnosti sa výrazným spôsobom zvýši,“ podotkol s tým, že k zvýšeniu komfortu prispeje aj plánovaná rekonštrukcia autobusovej stanice. Zároveň vyjadril presvedčenie, všetky kroky BBSK v oblasti dopravy budú viesť k väčšiemu využívaniu verejnej dopravy.
Nové zákaznícke centrum IDS si môžete pozrieť v priloženej fotogalérii.
Ďalšie správy z domova i zo sveta nájdete aj na Dnes24, Facebooku a Instagrame.
Ďalšie aktuálne správy
