Jakub Forgács Správy

Bystrica hľadá ľudí na PÁR voľných miest: Čo požaduje od záujemcov o prácu?

Ste bez práce alebo hľadáte zmenu? Samospráva chce obsadiť miesta upratovačky aj referenta.

Ilustračný obrázok k článku Bystrica hľadá ľudí na PÁR voľných miest: Čo požaduje od záujemcov o prácu?
Zdroj: pixabay.com

Referent oddelenia stavebného úradu

Kvalifikačné predpoklady a iné kritéria:

  • úplné stredoškolské vzdelanie stavebného alebo iného technického zamerania
  • VŠ I. stupňa stavebného alebo technického zamerania
  • VŠ II. stupňa stavebného alebo technického zamerania

Prax:

  • stavebné alebo právne zameranie výhodou
  • prax vo verejnej, alebo štátnej správe vítaná

Osobnostné predpoklady a zručnosti:

  • vôľa naštudovať príslušnú legislatívu a porozumieť vzájomným súvislostiam rozhodovacieho procesu
  • osobitný kvalifikačný predpoklad zamestnanca zabezpečujúceho činnosť stavebného úradu výhodou
  • znalosť práce s PC (internet, Word, Excel)
  • flexibilita, samostatnosť, komunikatívnosť, zodpovednosť, analytické myslenie a argumentácia, schopnosť pracovať pod tlakom
  • bezúhonnosť
  • vodičský preukaz skupiny „B“

Druh práce a stručná charakteristika:

  • vykonáva rozhodovaciu činnosť na úseku územného rozhodovania (zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku) ako prenesený výkon štátnej správy
  • vedie územné konanie a vydáva územné rozhodnutie (§ 32 až 42 zákona)
  • vedie stavebné konanie a vydáva stavebné povolenie na stavby a ich zmeny (§54 až 70 zákona)
  • povoľuje terénne úpravy, práce a zariadenia (§ 71 až 74 zákona)
  • vedie kolaudačné konanie a vydáva kolaudačné rozhodnutie na stavby, ktoré vyžadovali stavebné povolenie, povoľuje zmeny v užívaní stavby(§ 76 až 85 zákona)
  • nariaďuje údržbu stavby, nevyhnutné úpravy a zabezpečovacie práce na stavbe, alebo stavebnom pozemku a terénnych úpravách a zariadeniach, nariaďuje alebo povoľuje odstraňovanie stavieb, terénnych úprav a zariadení (§ 86 až 94 zákona)

Zoznam požadovaných dokladov:

  • žiadosť o prijatie na uvedenú pozíciu,
  • profesijný štruktúrovaný životopis,
  • presná adresa pre doručovanie písomností, e-mailová adresa a telefonický kontakt
  • fotokópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní
  • iné doklady preukazujúce splnenie požadovaných kritérií a požiadaviek (napr. certifikáty, osvedčenia…)
  • čestné prehlásenie o pravdivosti všetkých uvádzaných údajov, čestné prehlásenie o spôsobilosti na právne úkony v plnom rozsahu, čestné prehlásenie o bezúhonnosti
  • súhlas so spracovaním osobných údajov (vzor súhlasu so spracovaním osobných údajov sa nachádza na webovej stránke Mesta Banská Bystrica www.banskabystrica.sk – úrad – zamestnanie v samospráve)

Bez súhlasu so spracovaním osobných údajov nebude možné prijať žiadosť kandidátov. Mesto Banská Bystrica si vyhradzuje právo neprizvať na osobné pohovory uchádzačov, ktorí nespĺňajú všetky uvedené kritéria a požiadavky alebo nedoručia v termíne požadované doklady. O termíne a mieste uskutočnenia osobných pohovorov budú uchádzači informovaní.

Informácia pre uchádzačov

Predpokladaný termín nástupu: 01.02.2024/ prípadne dohodou

Predpokladaný termín osobných pohovorov: január 2024

Forma osobných pohovorov: uchádzači, ktorí spĺňajú požadované kritériá a odovzdajú všetky požadované doklady k dátumu uzávierky, budú emailom pozvaní na osobné pohovory, najmenej 3 pracovné dni pred termínom konania.

Základná zložka mzdy: v zmysle zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov, zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov zvýšený o 15% za výkon práce vo verejnom záujme, príplatok za riadenie, osobný príplatok v závislosti od plnenia úloh a náročnosti vykonávanej práce po skončení skúšobnej doby.

Zamestnanecké výhody, benefity: Možnosť osobnostného rastu a rozšírenie vedomostí z oblasti legislatívy a stavebníctva, flexibilný pracovný čas, päť dní dovolenky navyše, príspevok na DDS po skončení skúšobnej doby, príspevok na stravu zo sociálneho fondu a absolvovanie rôznych vzdelávacích aktivít a školení.

Žiadosti o prijatie do pracovného pomeru je potrebné doručiť do 20.12.2023 osobne alebo poštou (rozhoduje dátum evidenčnej pečiatky MsÚ Banská Bystrica) na adresu: Mestský úrad Banská Bystrica , Československej armády 26, 974 01 Banská Bystrica

Kontaktná osoba: Zlatica Drapčiaková , telefón: 048/4330 216 , e-mail: zlatica.drapciakova@banskabystrica.sk

Ďalšie správy z domova i zo sveta nájdete aj na Dnes24, Facebooku a Instagrame.

Foto: ilustračné

Ďalšie aktuálne správy

Video: Jakub Forgács / Zdroj: Dnes24.sk
Zdroj: Dnes24.sk
Najčítanejšie v regióne
Najčítanejšie na Dnes24.sk
Magazín
Najčítanejšie v regióne
Najčítanejšie zo Slovenska
SLEDUJTE NÁŠ INSTAGRAM