Cestujúci v autobusoch zostali PREKVAPENÍ: Prečo nevidia, koľko PLATIA za jazdu?
Jazda prímestskými autobusmi sa od februára zmenila. Mnohí ľudia si na novinky stále nezvykli a my sa preto pýtame za nich.

Aké sú možnosti?
Pri platbe platobnou kartou má cestujúci podľa slov vedúcej oddelenia komunikácie BBSK Lenky Štepánekovej v zásade dve možnosti. „Platobnú kartu si môže po zaregistrovaní sa na e-shope IDS BBSK zaregistrovať ako jeden z identifikátorov a následne si vie po prihlásení do svojho konta zobraziť cestovné lístky, ktoré ňou boli uhradené (vrátane sumy),“ uviedla.
„V prípade, ak takto kartu zaregistrovanú nemá, môže si vyžiadať cestovný lístok priamo pri kúpe u vodiča,“ poznamenala. Musíme však doplniť, že mnohí cestujúci poukazujú práve na to, že odbavovacie zariadenia v takýchto prípadoch mrznú a treba ich reštartovať, čo brzdí prepravu.
Ak cestujúci aj dodatočne zistí rozdiel v sume, vie podľa Štepánekovej vec riešiť v rámci reklamácie či už na Zákazníckom centre IDS BBSK alebo prostredníctvom eshop@idsbbsk.sk.
Ďalšie správy z domova i zo sveta nájdete aj na Dnes24, Facebooku a Instagrame.
Foto: ilustračné
Viac o novom Integrovanom dopravnom systéme BBSK
