Voľné miesta v Bystrici: Meste ponúka záujemcom hneď niekoľko BENEFITOV
Hľadáte si prácu alebo potrebujete zmenu? V KOMUCE a na Mestskom úrade zháňajú nové posily.

Referent oddelenia účtovnej evidencie
Kvalifikačné predpoklady a iné kritéria:
- Úplné stredoškolské vzdelanie ekonomického smeru
- VŠ I. stupňa – odbor ekonomika, účtovníctvo
- VŠ II. stupňa – odbor ekonomika, účtovníctvo
Požadovaná prax:
- prax v oblasti vedenia podvojného účtovníctva podmienkou
- prax vo vedení účtovníctva vo verejnej správe výhodou
Iné kritériá a požiadavky v súvislosti s obsadzovanou funkciou:
- komunikačné zručnosti, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, analytické myslenie, zmysel pre tímovú prácu, schopnosť pracovať pod tlakom
- administratívne zručnosti
- práca s Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, Power point…)
Druh práce a stručná charakteristika: Do tímu hľadajú aktívneho kolegu alebo kolegyňu s vyššie uvedeným vzdelaním, prípadnou praxou, otvorenou mysľou, aktívnym, všestranným a ľudským prístupom. Ide o pracovný pomer na plný pracovný úväzok s perspektívou na dobu neurčitú. Náplňou práce a kompetenciou nového kolegu/novej kolegyne bude:
- komplexné vedenie podvojného účtovníctva v súlade s platnou legislatívou
- spracovanie fakturácie
- znalosť práce s pokladňou
- kontrola a príprava dokladov na účtovné spracovanie a zaúčtovanie
- spracovanie a kontrola DPH – daňové priznanie DPH, kontrolný výkaz
- mesačné a ročné uzávierky,
- spracovanie finančných výkazov
Zoznam požadovaných dokladov:
- žiadosť o prijatie na uvedenú pozíciu,
- profesijný štruktúrovaný životopis,
- presnú adresu pre doručovanie písomností, e-mailovú adresu a telefonický kontakt,
- fotokópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
- iné doklady preukazujúce splnenie požadovaných kritérií a požiadaviek (napr. certifikáty, osvedčenia…)
- čestné prehlásenie o pravdivosti všetkých uvádzaných údajov, čestné prehlásenie o spôsobilosti na právne úkony v plnom rozsahu, čestné prehlásenie o bezúhonnosti,
- súhlas so spracovaním osobných údajov (vzor súhlasu so spracovaním osobných údajov sa nachádza na webovej stránke Mesta Banská Bystrica www.banskabystrica.sk – úrad – zamestnanie v samospráve).
Bez súhlasu so spracovaním osobných údajov nebude možné prijať žiadosť kandidátov. Mesto Banská Bystrica si vyhradzuje právo neprizvať na osobné pohovory uchádzačov, ktorí nespĺňajú všetky uvedené kritéria a požiadavky alebo nedoručia v termíne požadované doklady. O termíne a mieste uskutočnenia osobných pohovorov budú uchádzači informovaní.
Informácia pre uchádzačov:
Predpokladaný termín nástupu: 01.03.2024 / prípadne dohodou
Forma osobných pohovorov: uchádzači, ktorí spĺňajú požadované kritériá a odovzdajú všetky požadované doklady k dátumu uzávierky, budú emailom pozvaní na osobné pohovory, najmenej 3 pracovné dni pred termínom konania.
Základná zložka mzdy: v zmysle zákona č. 552/2003 Z.z. o výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov, zákona č. 553/2003 Z.z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov zvýšený o 15% za výkon práce vo verejnom záujme, príplatok za riadenie, osobný príplatok v závislosti od plnenia úloh a náročnosti vykonávanej práce po skončení skúšobnej doby.
Zamestnanecké výhody, benefity: Flexibilný pracovný čas, päť dní dovolenky navyše, príspevok na DDS po skončení skúšobnej doby, príspevok na stravu zo sociálneho fondu a absolvovanie rôznych vzdelávacích aktivít a školení.
Žiadosti o prijatie do pracovného pomeru je potrebné doručiť do 11.12.2023 osobne alebo poštou (rozhoduje dátum evidenčnej pečiatky MsÚ Banská Bystrica) na adresu: Mestský úrad Banská Bystrica, Československej armády 26, 974 01 Banská Bystrica
Kontaktná osoba: Zlatica Drapčiaková, telefón: 048/4330 216. e-mail: zlatica.drapciakova@banskabystrica.sk
Ďalšie správy z domova i zo sveta nájdete aj na Dnes24, Facebooku a Instagrame.
Foto: ilustračné