Zvolenčanov čakajú zmeny: Týkajú sa pokladne aj stránkových hodín klientskeho centra
Dočasná pokladňa na Starej radnici končí, obyvatelia môžu využiť stálu pokladňu mestského úradu. V akých časoch?
Od pondelka, 10. mája 2021 budú môcť obyvatelia mesta zaplatiť daň za byt, daň za psa, poplatok za komunálny odpad alebo uskutočniť inú úhradu už len v pokladni mestského úradu. Mesto o tom informovalo na svojej webovej stránke.
Dôvodom je podľa slov mesta nízky záujem o služby dočasnej pokladne na Starej radnici a tiež rozšírenie otváracích hodín stálej pokladne v budove mestského úradu. Tá bude verejnosti k dispozícii v rovnakých časoch ako sú otváracie hodiny klientskeho centra:
Klientske centrum
- Pondelok: 8.00 – 12.00 hod., 12.30 – 15.00 hod.
- Utorok: 8.00 – 12.00 hod. (okrem Stavebného úradu)
- Streda: 8.00 – 12.00 hod., 12.30 – 16.00 hod.
- Štvrtok: 8.00 – 12.00 hod. (okrem Stavebného úradu)
- Piatok: 8.00 .– 12.00 hod. 12.30 – 14.30 hod.
Ďalšie aktuálne správy
S obmedzeniami
Mesto Zvolen zároveň vyzýva obyvateľov, aby v súvislosti s opatreniami na predchádzanie ochoreniu Covid-19 zvážili potrebu osobnej návštevy mestského úradu a pri úhradách uprednostnili platbu na diaľku prostredníctvom internetbankingu.
„Vstup do budovy mestského úradu je možný výhradne s prekrytím horných dýchacích ciest a za použitia dezinfekcie rúk. Zároveň upozorňujeme, že vzhľadom na platné opatrenie hlavného hygienika SR sa môže v priestoroch klientskeho centra nachádzať naraz maximálne 12 ľudí,“ dodáva mesto.
Ďalšie správy z domova i zo sveta nájdete aj na Dnes24, Facebooku a Instagrame.
Foto: ilustračné