Potrebujete uhradiť dane či poplatok za odpad? Zvolen zriadil dočasnú pokladňu
K dispozícii tiež ostáva stála pokladňa v budove mestského úrad. V oboch pokladniach je možná platba tak v hotovosti, ako aj platobnou kartou.
Mesto zriaďuje dočasnú pokladňu v priestoroch Starej radnice. Obyvatelia ju môžu začať využívať od štvrtka, 15. apríla v pracovných dňoch medzi 8.00 a 15.00 hod. (mimo obedňajších prestávok) pre účel úhrady dane z nehnuteľnosti, dane za psa a poplatku za komunálny dopad. Na svojom webe o tom informuje Mesto Zvolen.
Hotovosťou aj kartou
„K dispozícii tiež ostáva stála pokladňa v budove mestského úradu, ktorý je však v dôsledku protipandemických opatrení prístupný pre osobné návštevy aj naďalej len v dopoludňajších hodinách od 9.00 do 12.00 hod.,“ pokračuje samospráva.
V oboch pokladniach je podľa slov mesta možná platba tak v hotovosti, ako aj platobnou kartou.
Aké platia opatrenia?
„Pri vstupe je potrebné preukázať sa negatívnym výsledkom testu na Covid-19 a dodržiavať ďalšie opatrenia ako prekrytie horných dýchacích ciest respirátorom, dodržiavanie odstupov či dezinfekcia,“ upozorňuje samospráva.
Mesto Zvolen zároveň vyzýva obyvateľov, aby v súvislosti s opatreniami na predchádzanie ochoreniu Covid-19 zvážili potrebu osobnej návštevy ktorejkoľvek z pokladní mestského úradu a pri úhradách uprednostnili platbu na diaľku prostredníctvom internetbankingu.