Podnikatelia, chcete získať zákazníkov? Zapojte sa do celoslovenskej akcie ako Pavol z Harmanca
Jedinečná príležitosť pre všetkých podnikateľov! Aj tento rok sa môžu zapojiť do celoslovenskej akcie a pritiahnuť pozornosť svojich stálych, ale aj úplne nových zákazníkov. Robí tak aj Pavol Zrak so svojimi Potravinami Očko v Harmanci.
Druhý októbrový utorok, 9. októbra, sa už po tretíkrát uskutoční Deň súkromného podnikania. Ak si podnikatelia na tento deň pripravia špeciálnu ponuku pre ľudí a prihlásia ju na webovej stránke www.denpodnikania.sk, veľkoobchod METRO ich spolu s ostatnými spropaguje, čo im v biznise môže veľmi pomôcť.
Okrem toho, ak sa poponáhľajú a prihlásia ponuku do konca augusta, môžu získať reklamu v médiách navyše len pre seba.
Zapoja sa aj obchody
Zapojiť sa chystajú napríklad aj Potraviny Očko v Harmanci, ktoré patria do aliancie Môj obchod. Pavol Zrak, ktorý ich vlastní, pripravil špeciálnu ponuku aj vlani. Na Deň súkromného podnikania dostali zákazníci k nákupu nad sedem eur kávu a donut zadarmo. S tohtoročnou ponukou finišuje a predstaví ju už čoskoro.
Zrak začal podnikať s bratom Petrom ešte v roku 1992. Prerobili rodinný dom na Starých Horách v banskobystrickom okrese na predajňu Mäsa a potravín. „Začínali sme na nule, nemali sme žiadne skúsenosti. Prvé roky preto boli skôr o prežívaní,“ vraví.
Bratia sa však nevzdali, postupne si vybudovali sieť dodávateľov a získali klientov najmä na blízkych Donovaloch. Keď bolo treba, nehľadeli na čas ani na námahu a rýchlo dodali čerstvý tovar.
O pár rokov neskôr otvorili ďalšiu predajňu – Potraviny Očko v Harmanci. Odvtedy neustále niečo vymýšľajú, prerábajú, inovujú, aby boli zákazníci spokojní. Podľa Zraka ľudia okamžite zistia, či sa obchodníci zaujímajú o ich potreby. Aj preto je dôležité robiť túto prácu srdcom, hovorí. „Mám to šťastie, že moja žena aj dcéra stoja pri mne a sú mojou veľkou oporou.“
Najrýchlejší získajú bonus
Do Dňa súkromného podnikania sa môže zapojiť každý podnikateľ, bez ohľadu na miesto či odvetvie, v ktorom podniká. Stačí, ak sa zaregistruje na stránke www.denpodnikania.sk so svojou ponukou. Môže to byť zľava, darček či služba navyše.
Všetky ponuky sa na stránke zobrazia v prehľadnej mape, a tak budú zákazníci vedieť, ktorá prevádzka im čo ponúka. Veľkoobchod METRO, ktorý celú akciu organizuje, ju podporí aj veľkou mediálnou kampaňou v celoslovenských a regionálnych médiách.
Podnikatelia sa môžu zaregistrovať do 9. októbra, no tí, ktorí sa poponáhľajú a urobia to do konca augusta, môžu vyhrať mediálnu podporu navyše. METRO vyberie 80 podnikateľov – 10 v každom kraji a konkrétne ich ponuky navyše zviditeľní.
Podnikatelia, neváhajte sa prihlásiť a zapojiť do akcie Deň súkromného podnikania už dnes!
(PR) – Za obsah a fotografie zodpovedá objednávateľ tejto správy