Máte vybavovačky na mestskom úrade? Zvolenčania, pripravte sa na veľkú zmenu
Mestský úrad vo Zvolene ohlásil zmenu v poskytovaní služieb. Ako sa dotkne ľudí?

V súvislosti s najnovšími opatreniami Vlády SR na zamedzenie šírenia ochorenia Covid-19 bude od 26. októbra 2020 až od odvolania Mestský úrad vo Zvolene poskytovať svoje služby obyvateľom výhradne prostredníctvom telefonických a mailových kontaktov. Mesto o tom informuje na svojej webovej stránke.
Osobné návštevy úradu podľa mesta nebudú možné.
„Stránkové hodiny mestského úradu sa napriek tomu nerušia, zamestnanci všetkých odborných útvarov ostávajú obyvateľom mesta k dispozícii. Kontaktovať ich môžu priamo na ich telefónnych číslach a e-mailových adresách uvedených na stránke mesta,“ píše sa na webe.
Ako ďalej uvádza mesto, v prípade obzvlášť závažnej a neodkladnej záležitosti je možné kontaktovať pracovisko prvého kontaktu na telefónnom čísle 045 53 03 111.
Ak sa jedná o neodkladnú záležitosť v súvislosti s poskytovaním sociálnych služieb, je možné kontaktovať Odbor sociálnych vecí, zdravia a rodiny na telefónnom čísle 045 53 03 262.
Foto: ilustračné