Vozí vás vaše auto každý deň kam potrebujete? A čo preň robíte vy?
Sedíte v ňom každý deň. To že vás v okamihu dostane kam chcete je pre vás samozrejmosť. Auto je dobrý sluha, ale ste mu aj vy dobrým pánom? Pozrite, ako málo stačí, aby ste sa na svojho tátoša mohli vždy spoľahnúť...
Lekár pre vaše auto
Auto je nenahraditeľným pomocníkom. Ak však podceníte starostlivosť oň, môže byť rovnako nebezpečné, ako nevyhnutné. Keď vás niečo bolí, idete k lekárovi. Zdravie vášho auta je však pre váš život rovnako dôležité.
To ale neznamená, že musíte svoje auto neustále sledovať či snažiť sa mu rozumieť ako odborník. Vy ste ten, koho auto vozí, ostatné starosti nechajte na profesionálov z predajne Citroën Harmonia v Žiari nad Hronom. Tí sa na vaše vozidlo pozerajú ako na organizmus, a podrobne vám vysvetlia všetko, čo vám nie je jasné.
3 otázky, ktoré vás prinútia premýšľať inak
Ak si hovoríte, že vy už máte svojho dvorného automechanika u ktorého obídete zaručene lacnejšie, na chvíľu sa zastavte. Ak je to skutočne tak, je to skvelé. Skôr než to vyhlásite si ale položte tri jednoduché otázky:
- Dostanete u svojho automechanika ešte pred opravou odhad ceny?
- Zavolá vám váš mechanik pár dní po oprave, či je všetko ok?
- Môžete vidieť svojho automechanika priamo pri práci?
Ak ste odpovedali tri krát áno, gratulujeme. Ak ale nie, niečo nie je v poriadku. Odborníci zo žiarskej predajne Citroënu riešia vaše problémy komplexne, a predchádzajú ďalším. Od chvíle ako vkročíte do dverí predajne, zamestnanci Citroënu myslia na každý detail, ktorý môže zmeniť váš deň.
Mám auto v servise, čo teraz?
Vôbec nič. Pracovníci predajne Citroën Harmonia chápu, že aj váš čas je vzácny a pokiaľ ho potrebujete využiť inak než čakať kým vaše auto hýčkajú ruky odborníkov, je tu pre vás služba Ponuka mobility. Máte možnosť požičať si z predajne auto a čas kedy je vaše vozidlo v dielni pre vás nemusí byť stratený. Zatiaľ sa odveziete do mesta a vybavíte si čo potrebujete. Ak ale naponáhlo nemáte, môžete si vychutnať čas priamo v predajni. Tí, čo dôverujú, ale preverujú, môžu pri kávičke na obrazovke sledovať, čo sa s ich vozidlom práve deje.
Hoďte za hlavu predstavu, že autorizovaný servis musí byť drahý. Je na dohode so zákazníkom, či si vyberie originálne alebo náhradné diely. Nemalé peniaze vám tiež ušetria pravidelné sezónne prehliadky, ktoré odhalia chybičky už v zárodku a môžu predísť väčším problémom.
Za obsah tejto PR správy zodpovedá jej objednávateľ.