Na Mestskom úrade sú TRI voľné miesta: KOHO chcú zamestnať v Bystrici?
Ste bez práce alebo potrebujete zmenu? Mesto hľadá referenta, koordinátora aj operátora.
Koordinátor /ka pre participáciu a otvorené spravovanie
Kvalifikačné predpoklady a iné kritéria:
- VŠ II. stupňa v oblasti spoločenských a humanitných vied – psychológia, politológia, sociológia, andragogika, sociálna pedagogika prípadne oblasť verejnej správy /regionálneho rozvoja.
Požadovaná prax:
- prax v oblasti participácie, marketingu, grafického dizajnu, facilitácie /moderovania skupinových diskusií, organizovania podujatí či pracovnej psychológie .
Iné kritériá a požiadavky v súvislosti s obsadzovanou funkciou:
Osobnostné predpoklady:
- hodnotové nastavenie zlepšovať /meniť veci v prospech spoločného dobra
- odvaha, zodpovednosť, schopnosť pracovať samostatne, ale aj v tíme, proaktívnosť, inovatívnosť, otvorenosť učiť sa novým prístupom a metódam
- flexibilita pracovať v rôznych modoch – v „introvertnom nastavení“ (napr. v rámci analytických a administratívnych úloh), aj v „extrovertnom nastavení“ (napr. v rámci organizačných a facilitačných úloh)
- schopnosť nadväzovať nové kontakty a mať rád prácu s ľuďmi
- kľudná povaha, empatickosť a schopnosť aktívne počúvať
Zručnosti:
- organizačné, komunikačné, administratívne a analytické zručnosti
- výhodou sú zručnosti v kvalitatívnych, prípadne kvantitatívnych výskumných metódach
- anglický jazyk (úroveň B2)
- IT zručnosti (word, excel, google disk google, Power point), výhodou sú skúsenosti s online platformami ako napr. ZOOM, MIRO board, a /alebo programy pre tvorbu jednoduchých grafických dizajnov, a /alebo software na podporu spracovania kvantitatívnych/kvalitatívnych dát)
- flexibilita pracovať po 17.00 hod (v prípade potreby organizácie podujatí s verejnosťou)
Druh práce a stručná charakteristika: Do tímu hľadajú aktívneho kolegu, alebo kolegyňu s vyššie uvedeným vzdelaním, prípadnou praxou, otvorenou mysľou, aktívnym, všestranným a ľudským prístupom. Ide o pracovný pomer na plný pracovný úväzok s perspektívou na dobu neurčitú.
Náplňou práce a kompetenciou nového kolegu/našej novej kolegyne bude:
- koordinácia participácie a podpora aplikácie princípov otvoreného spravovania (participácia, transparentnosť, spolupráca) v praxi samosprávy Banská Bystrica a to najmä v oblastiach: asistovanie pri identifikácii potrieb, testovania a vyhodnocovania procesných postupov v rámci vybraných agiend MsÚ, s dôrazom na integráciu princípov otvoreného spravovania v súčinnosti s relevantými útvarmi a externými partnermi asistovanie pri tvorení a vyhodnocovaní koncepčných a strategických materiálov na úrovni mesta Banská Bystrica v oblasti otvoreného spravovania
- asistovanie pri organizácii a tvorbe relevantných vzdelávacích aktivít
- zabezpečovanie, testovanie a vyhodnocovanie procesov participácie a spolupráce pri tvorbe a plánovaní verejných priestranstiev, rozvojových a strategických dokumentov mesta a iných projektov kľúčových pre rozvoj mesta a život obyvateľov
- reprezentovanie mesta na konferenciách, sieťovacích a vzdelávacích podujatiach doma aj v zahraničí, s cieľom budovania kapacít, získavania kontaktov a know how, identifikácie trendov v oblasti otvoreného vládnutia a dobrého spravovania
- zabezpečovanie fungovania inštitútu participatívneho rozpočtu
- administrácia online platformy DECIDIM pre aplikáciu online participatívnych procesov
- reflexia a vyhodnocovanie činností oddelenia
- komunikovanie a koordinovanie výstupov k verejnosti
Zoznam požadovaných dokladov:
- žiadosť o prijatie na uvedenú pozíciu,
- profesijný štruktúrovaný životopis,
- presnú adresu pre doručovanie písomností, e-mailovú adresu a telefonický kontakt,
- fotokópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
- iné doklady preukazujúce splnenie požadovaných kritérií a požiadaviek (napr. certifikáty, osvedčenia…)
- čestné prehlásenie o pravdivosti všetkých uvádzaných údajov, čestné prehlásenie o spôsobilosti na právne úkony v plnom rozsahu, čestné prehlásenie o bezúhonnosti,
- súhlas so spracovaním osobných údajov (vzor súhlasu so spracovaním osobných údajov sa nachádza na webovej stránke Mesta Banská Bystrica www.banskabystrica.sk – úrad – zamestnanie v samospráve).
Bez súhlasu so spracovaním osobných údajov nebude možné prijať žiadosť kandidátov. Mesto Banská Bystrica si vyhradzuje právo neprizvať na osobné pohovory uchádzačov, ktorí nespĺňajú všetky uvedené kritéria a požiadavky alebo nedoručia v termíne požadované doklady. O termíne a mieste uskutočnenia osobných pohovorov budú uchádzači informovaní.
Informácia pre uchádzačov
Predpokladaný termín nástupu: 15.12.2023
Predpokladaný termín osobných pohovorov: november 2023
Forma osobných pohovorov: uchádzači, ktorí spĺňajú požadované kritériá a odovzdajú všetky požadované doklady k dátumu uzávierky, budú emailom pozvaní na osobné pohovory, najmenej tri pracovné dni pred termínom konania.
Základná zložka mzdy: v zmysle zákona č. 552/2003 Z.z. o výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov, zákona č. 553/2003 Z.z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov zvýšený o 15% za výkon práce vo verejnom záujme, príplatok za riadenie, osobný príplatok v závislosti od plnenia úloh a náročnosti vykonávanej práce po skončení skúšobnej doby.
Zamestnanecké výhody, benefity: flexibilný pracovný čas, päť dní dovolenky navyše, Multisport kartu, príspevok na DDS po skončení skúšobnej doby, príspevok na stravu zo sociálneho fondu a absolvovanie rôznych vzdelávacích aktivít a školení.
Žiadosť o prijatie do pracovného pomeru, spolu so životopisom a motivačným listom je potrebné doručiť do 21.11.2023 mailom na adresu: Mestský úrad Banská Bystrica, Československej armády 26, 974 01 Banská Bystrica
Kontaktná osoba: Zlatica Drapčiaková. telefón: 048/4330 216, e-mail: zlatica.drapciakova@banskabystrica.sk
Informácie o ďalšom pracovnom mieste nájdete na nasledujúcej strane.