V Banskej Bystrici otvorili prvý virtuálny showroom
Celosvetová pandémia znemožnila väčšine obchodníkov obslúžiť a privítať svojich zákazníkov priamo na predajni. Mnohí si uvedomili, že je dôležité rýchlo a vhodne zareagovať a sústrediť marketingové aktivity na online predaj.
Mimoriadne efektívnym spôsobom, ako predviesť svoje produkty a prilákať zákazníkov, je virtuálny showroom. Pozrite si interaktívny virtuálny showroom slovenského výrobcu nábytku, vďaka ktorému je nakupovanie skutočným zážitkom.
Ako sa odlíšiť od konkurencie?
V aktuálnej situácii sú firmy po celom svete nútené uprednostniť zachovanie bezpečnosti a ochrany zdravia svojich zamestnancov a klientov pred obchodnými cieľmi. Hlavný kanál, na ktorý sa museli spoločnosti orientovať, je online predaj. Ako sa ale odlíšiť od konkurencie a prilákať zákazníka do svojho eshopu? Slovenský výrobca sedačiek na mieru prišiel s inovatívnym a atraktívnym spôsobom, ako vystúpiť spomedzi konkurencie.
Nakupovanie môže byť zážitkom
Nesia je rodinná nábytkárska firma, ktorá sa zameriava na nábytok s unikátnym dizajnom, individualitou, vyrábaný ručnou prácou. Dnes v ich portfóliu nájdete okrem sedačiek a postelí na mieru aj stolársky nábytok či kompletné návrhy interiérov. Okrem predajne v Bratislave otvorila pre zákazníkov zo stredného Slovenska aj štýlový rozľahlý showroom na Dolnej ulici v Banskej Bystrici.
Keďže momentálne svojich zákazníkov nemôže privítať priamo na predajni, Nesia sprístupnila prvý virtuálny showroom, ktorý prináša nepochybné konkurenčné výhody, maximalizuje bezpečnosť nákupu a je zároveň pohlcujúcim online zážitkom. „Svoje produkty môže ponúkať v digitálnej podobe zákazníkom z pohodlia ich domova či kancelárie, odkiaľkoľvek na svete. Jediné, čo budú potrebovať, je prístup na internet,“ priblížil manažér 3Dprehliadky.beevam.sk, realizátora virtuálneho showroomu.
Pohodlne sa usaďte a poprechádzajte sa prepracovaným virtuálnym showroomom slovenského výrobcu nábytku na mieru NESIA.
(PR) – Za obsah a fotografie zodpovedá objednávateľ tejto správy