Ponuka práce vo Zvolene: Mesto hľadá posilu, aký je ponúkaný plat?
Chceli by ste pracovať pre naše mesto? Preštudujte si podrobnosti o voľnom pracovnom mieste.
Mesto Zvolen hľadá vhodných kandidátov/ky na pozíciu referent/referentka pre verejné obstarávanie. Informuje o tom na svojej webovej stránke.
Informácie o pracovnom mieste
Miesto práce: Námestie slobody č. 22, 960 01 Zvolen
Ponúkaný plat (brutto): 887,00 € do 1064,50 € v zmysle zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov zvýšený o 15% za výkon práce vo verejnom záujme
Druh pracovného pomeru:
- plný úväzok
- pracovná zmluva sa uzatvára na dobu určitú 1 rok s možnosťou jej predĺženia na dobu neurčitú
Počet obsadzovaných miest: 1
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste
- kompletná príprava a realizácia celého procesu verejného obstarávania, vrátane elektronického trhoviska, pred príprava a plánovanie VO (rozhodovanie o použití metódy verejného obstarávania) tak, aby boli dodržané ustanovenia zákona o VO v platnom znení (súťažné podklady, výzva, oznámenie o začatí VO a pod.),
- administratívna príprava a realizácia na zadávanie VO v rámci centrálneho verejného obstarávania,
- definovanie podmienok pri vybratej metóde verejného obstarávania, napr. zmluvné podmienky, podmienky zloženia finančných prostriedkov vrátane zábezpeky,
- organizovanie a vyhodnocovanie ponúk v procese verejného obstarávateľa a dohliadanie na dodržiavanie postupov stanovených zákonom o verejnom obstarávaní, poskytovanie vysvetlení, informácií potrebných na vypracovanie ponuky, návrhu a na preukázanie splnenia podmienok účasti všetkým záujemcom
- v prípade revíznych postupov spracovanie stanoviska verejného obstarávateľa, spracovanie stanoviska pre Úrad pre verejné obstarávanie (ÚVO),
- plnenie povinností voči ÚVO,
- realizácia prieskumov trhu, určenie predpokladanej hodnoty zákazky, posudzovanie a vyhodnocovanie ponúk,
- zadávanie zákaziek podľa č. 343/2015 Z. z. (komunikácia s dodávateľmi, kontrola realizácie zákazky),
- spracovávanie dokumentov k podpisu a korešpondencie súvisiacej s realizáciou VO,
- zverejňovanie dokumentov v zmysle zákona o VO na portáloch UVO a CRZ,
- administratívna podpora pri realizácii činností spojených s obstarávaním tovarov, stavebných prác a služieb v zmysle zákona o VO,
- zabezpečovanie evidencie, ukladania a ochrany registratúrnych záznamov o verejnom obstarávaní,
- zabezpečovanie zverejňovania informácií v súlade s platnou legislatívou,
- znalosť procesov v rámci medzinárodných projektov vítaná,
- sledovanie metodických usmernení a výkladových stanovísk Úradu pre verejné obstarávanie.
Požiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie, kvalifikačné predpoklady:
- vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa (zameranie stavebné, technické, ekonomické alebo právnické výhodou)
- odborná prax súvisiaca s výkonom činností zabezpečovaných podľa pracovnej náplne minimálne 2 roky
Znalosti
- zákon č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov
- znalosti právnych predpisov v oblasti VO, všeobecné znalosti z oblasti štrukturálnych fondov, práva a ekonomiky
- prehľad platných právnych predpisov vzťahujúcich sa k výkonu činností podľa pracovnej náplne a v oblasti samosprávy
Počítačové znalosti – používateľ:
- Microsoft Excel – užívateľská úroveň
- Microsoft Word – užívateľská úroveň
- Internet
Vodičské oprávnenie: skupina B
Iné kritériá a požiadavky
- bezúhonnosť
- zmysel pre zodpovednosť, presnosť a dôslednosť
- analytické myslenie
- samostatnosť
- tímový hráč s dobrými komunikačnými schopnosťami
- príjemné, korektné a kultivované vystupovanie
- flexibilita
- vysoké pracovné nasadenie
Iné výhody
- možnosť sebarealizácie
- profesijný rast
- zaujímavá práca
- možnosti odborného aj osobnostného rozvoja
- práca v stabilnej organizácii
- zamestnanecké benefity
- 5 dní dovolenky naviac
- doplnkové dôchodkové poistenie
- športové a spoločenské aktivity
Informácie o výberovom konaní
Predpokladaný termín nástupu: jún 2020
K žiadosti je potrebné pripojiť:
- overenú fotokópiu dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní
- profesijný štruktúrovaný životopis (vhodná forma europass) spolu s motivačným listom s uvedenými kontaktnými údajmi: e-mail, číslo telefónu
- čestné prehlásenie o bezúhonnosti uchádzača
- prehlásenia: 1) Informovanie dotknutej osoby, 2) súhlas dotknutej osoby so spracovaním osobných údajov v zmysle zákona č. 18/2018 o ochrane osobných údajov, ktoré tvoria samostatné listiny uvedené v závere podmienok pre výberové konanie.
Ako uvádza mesto, osobné údaje kandidátov, ktorí na osobnom pohovore neuspejú, budú po jeho skončení zlikvidované v zmysle zák. č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplneníniektorých zákonov
„V prípade, že vás naša pracovná ponuka zaujala a spĺňate uvedené požiadavky, zašlite nám svoju žiadosť o účasť na výberovom konaní spolu s požadovanými dokladmi najneskôr do 28.05.2020 elektronicky (e-mailom) na adresu dtorokova@zvolen.sk, resp. poštou na adresu: Mestský úrad Referent personálnej práce a miezd, Nám. slobody č. 22, 960 01 Zvolen, Zn.: „Výberové konanie Referent pre verejné obstarávanie“," píše sa na webe.
Kontakt
Kontaktná osoba: PaedDr. Dana Töröková, Tel.: 045/5303 206, E-mail: dtorokova@zvolen.sk
Z dôvodu vyhlásenia mimoriadnej situácie na území Slovenskej republiky Vládou Slovenskej republiky v súvislosti s pandémiou ochorenia COVID – 19 vyhlásenej dňa 11.03.2020 a na základe záverov z rokovania Ústredného krízového štábu, si Mesto Zvolen vyhradzuje právo vybrať vhodného uchádzača na základe posúdenia jeho schopností, zručností a praxe z doručených štruktúrovaných životopisov a motivačných listov a pohovor s potenciálnymikandidátmi viesť iba telefonicky, bez osobného pohovoru. Uchádzači budú o priebehu a výsledkoch výberového konania informovaní len elektronickou poštou (e-mail).
Foto: ilustračné