Lučenecký mestský úrad bude mať nový dochádzkový systém: Na čom sa podarí ušetriť?
Súčasťou pôvodného návrhu bola aj inštalácia turniketov pri vchode do MsÚ, cez ktoré mal byť klientom umožnený priechod len s kartou, ktorú by dostali v kancelárii prvého kontaktu.
Zamestnanci Mestského úradu (MsÚ) Lučenec budú na evidenciu dochádzky využívať nový elektronický systém. Jeho zavedenie schválili mestskí poslanci na svojom poslednom, augustovom zasadnutí. Zároveň však odmietli osadenie turniketov, ktoré mali byť jeho súčasťou.
„Nákup elektronického dochádzkového systému vyplynul z potreby urýchlenia a zjednodušenia evidencie dochádzky zamestnancov MsÚ s prepojením na mzdový systém,“ priblížil na zasadnutí viceprimátor Pavol Baculík.
Súčasťou pôvodného návrhu bola aj inštalácia turniketov pri vchode do MsÚ, cez ktoré mal byť klientom umožnený priechod len s kartou, ktorú by dostali v kancelárii prvého kontaktu. Zástupcovia občanov však na návrh poslankyne Eleny Uličnej napokon z návrhu ich osadenie vypustili. Predpokladaná výška investície tým klesla z viac ako 23 200 eur na zhruba 5700 eur.
„Pre občanov sa teda nič nemení, vstup do budovy pre nich zostáva rovnaký ako doteraz. Čo sa týka elektronického dochádzkového systému, jeho spustenie závisí od priebehu a výsledkov verejného obstarávania. Zatiaľ predpokladáme, že by k tomu mohlo dôjsť v októbri,“ konkretizovala vedúca kancelárie primátorky Mária Bérešová.