Informátor na mestskom úrade? Vraj žiadny vtip, radnica má na to takéto dôvody...
Radnica informovala, že pri vstupe do mestského úradu nás čoskoro bude vítať informátor, ktorý by mal byť nápomocný nielen návštevníkom, ale aj zamestnancom úradu. Aká bude podľa primátora jeho úloha?
Informáciu o novej službe na úrade zverejnila radnica na svojej oficiálnej FB stránke.*** „Brezno sa neustále snaží zvyšovať kvalitu a úroveň služieb. V blízkej budúcnosti plánuje zaviesť novú službu informátora, ktorá bude nápomocná tak klientom, ako aj zamestnancom úradu,“*** konkretizuje radnica.
„Náplňou práce informátora bude: usmerňovať a zabezpečovať klientom kontakt s odborným referentom. Zvýši sa tým celková efektivita práce a koordinácia mestského úradu, pričom bude služba zároveň plniť aj preventívno – bezpečnostnú funkciu,“ uvádza sa ďalej na stránke.
Na otázky a pripomienky verejnosti k novovytvorenej pozícii reagoval aj primátor Brezna Tomáš Abel. Podľa jeho slov má na zriadenie tejto služby Mestský úrad niekoľko dôvodov.
„Mali sme prípady napadnutia zamestnancov ľuďmi pod vplyvom alkoholu. Po úrade sa nekontrolovane pohybuje každý ako chce a kde chce,“ informuje Abel. Ako posledný reálny prípad uviedol vyhrážanie sa podnapitého chlapa priamo na úrade.
„Na tejto pozícii bude pracovať človek cez projekt s minimálnymi nákladmi pre mestskú kasu,“ konkretizoval.
Môže vás zaujímať:
Tak toto ešte v Brezne nebolo: Rambo dráha aj poriadny vojenský výcvik