Brezňania sa dočkali: TIETO úkony po novom vybavíme rýchlejšie!
Na základe podnetov od viacerých občanov sa mesto rozhodlo urýchliť a zjednodušiť uhrádzanie rôznych poplatkov. Pozrite, čo od 1.februára vybavíte rýchlejšie.

„Od 1. februára budú mať možnosť občania uhrádzať poplatky za viaceré úkony nielen v pokladni, ale aj priamo u pracovníčky v klientskom centre,“ informoval nás hovorca mesta Brezno Slavomír Pôbiš.
Na problém upozornili viacerí občania a neunikol pozornosti ani poslancom.Prednosta Martin Juhaniak na mestskom zastupiteľstve, ktoré sa konalo v októbri Informoval, že začiatkom roka 2016 by mohol byť tento proces jednoduchší.
Úkony, za ktoré budete môcť zaplatiť priamo u pracovníčky v klientskom centre: overovanie podpisov a listín, vystavovanie potvrdení o trvalom a prechodnom pobyte, o sťahovaní, či určení súpisného čísla, vydanie rybárskeho lístka alebo povolenia na výkon podnikateľských aktivít v poľnohospodárstve pre samostatne hospodáriacich roľníkov, vystavenie matričných dokladov aj z iných matričných úradov, konkrétne rodného, sobášneho a úmrtného listu, povolenie na uzavretie manželstva, či za delegovaný sobáš.
Ako nás ďalej informoval hovorca, v pokladni mestského úradu sa budú naďalej uhrádzať miestne dane a poplatky, ako dane z nehnuteľnosti, za užívanie verejného priestranstva, za ubytovanie, za komunálne a drobné stavebné odpady, či daň za psa.
„Radnica si sľubuje od tohto kroku zlepšenie komunikácie, skrátenie doby vybavovania, ktoré bude na jednom mieste a bez duplicitných úkonov, a hlavne zvýšenie spokojnosti občanov,“ dodal na záver Pôbiš.
Môže vás zaujímať:
Poslanec upozornil na problém: Dokedy budeme na matrike toľko čakať?
Dôležité INFO pre majiteľov štvornohých miláčikov v Brezne: Daň za psa sa po novom upraví