Jaroslav Dodok Tlačové správy

Mladý Bystričan Marek Hamran: Firmám pomáha ušetriť veľké peniaze

Bystričan pozná spôsoby, ako skoncovať s vysokými faktúrami za mobilné služby a pomáha firmám slušne ušetriť. Nový podnikateľský príbeh nesie meno Mareka Hamrana.

Ilustračný obrázok k článku Mladý Bystričan Marek Hamran: Firmám pomáha ušetriť veľké peniaze
Zdroj: Archív Mareka Hamrana

Realitu toho, koľko platíme za mobilné služby, pozná každý z nás. Na konci mesiaca si nájdeme v schránke faktúru a častokrát len nechápavo krútime hlavou, ako sme mohli tak veľa prevolať. Nie vždy však musí byť problém na našej strane.

Operátori na nás bezpochyby zarábajú, keď nám predajú výhodný paušál. "Až doma väčšinou zistíme, že taký výhodný nie je,“ hovorí Marek Hamran o svojej skúsenosti.

Koľko zbytočne utrácame?

Mladý podnikateľ začínal svoju kariéru ako manažér vo výrobnej firme, kde sa prvýkrát stretol s vyjednávaním nových podmienok aj u operátorov. Po ukončení tejto práce prešiel k práci v telekomuniká­ciách. Bavila ho práca s ľuďmi a tak sa dostal na post obchodného zástupcu. Postupne získal množstvo klientov, ktorým pomáhal nájsť tie najvýhodnejšie riešenia v telekomunikačných službách.

"Po čase som však zistil, o čo mobilným operátorom ide,“ rozpráva otvorene. Na mesačných poplatkoch klienti financie utrácali zbytočné. "Za paušály, dáta či smsky išlo rádovo o desiatky, stovky a niekedy aj tisícky eur,“ hovorí o realite.

Po takmer štyroch rokoch sa rozhodol odísť z medzinárodnej korporácie. "Skončil som s tým,“ spomína Hamran, ktorý prešiel na druhú stranu biznisu – ku klientom. Vďaka svojim skúsenostiam v tomto odvetví služieb začal firmám radiť, ako môžu telekomunikačné služby využívať efektívne a ušetriť.

Faktúry nižšie aj o polovicu

Marek Hamran si tak založil vlastnú spoločnosť HEXECO. Prostredníctvom nej môže podnikateľom pomáhať škrtať telekomunikačné náklady. Hneď v prvom kroku sa Marek Hamran pozrie na faktúry a platné zmluvy, ktoré má klient s operátorom podpísané.

"Veľmi dôležité je, že náš zákazník nejde do žiadneho rizika. Úvodná analýza jeho súčasných služieb je bezplatná a bez akýchkoľvek záväzkov,“ vysvetľuje mladý podnikateľ. Vďaka nej sa pre spoluprácu s Marekom Hamranom rozhodla aj zvolenská nemocnica, Habakuky či výrobná spoločnosť Küster – automobilová technika.

"Priemerne zákazníkom vieme ušetriť až 50% všetkých telco a IT nákladov.“ drží v rukách výsledky.

Ako skoncovať so zbytočnými poplatkami?

Tak ako podnikateľ v dnešnej dobe potrebuje mať v správnych rukách oblasť účtovníctva, potrebuje mať odborne a efektívne postarané aj o služby telco a IT. "Klient mi väčšinou zavolá, keď má pocit, že platí viac ako by chcel, pretože vie, že mu tento problém vyriešim,“ hovorí Marek Hamran o tom, ako hasí vzniknuté problémy.

"Keď sa zákazník rozhodne ísť do toho s nami, neodchádza. Aj to si myslím, je vizitka toho, čo klient touto službou získava“ približuje majiteľ spoločnosti HEXECO.

Po skončení úvodného auditu firma Mareka Hamrana preberá celú agendu dotknutých služieb a zabezpečuje komplexnú starostlivosť o tieto služby v mene klienta aj naďalej..

Garancia peňazí

"V našej firme garantujeme nulové navýšenie nákladov aj vrátane našej odmeny. Inak povedané, našim klientom garantujeme, že nikdy nebudú platiť operátorom viac ako platili doteraz,“ hovorí majiteľ firmy HEXECO.

Ak máte pocit, že faktúry za vaše telekomunikačné a IT služby sú zbytočne vysoké a chcete, kontaktujte Mareka Hamrana na telefónnom čísle 0911 45 75 01 alebo mu napíšte email: hamran@hexeco.sk.

(PR) – Za obsah a fotografie zodpovedá objednávateľ tejto tlačovej správy.

Marek Hamran pomáha ušetriť firmám peniaze na telco služby
4
Galéria
Zdroj: Dnes24.sk

Rýchle správy

Najčítanejšie