Jakub Forgács Správy

Krízové call centrum v Bystrici končí: Čo stihlo vyriešiť za vyše 2 mesiace?

Call centrum slúžilo na zber podnetov, ktoré prichádzali od Banskobystričanom na pomoc starším a imobilným ľuďom.

Ilustračný obrázok k článku Krízové call centrum v Bystrici končí: Čo stihlo vyriešiť za vyše 2 mesiace?
2
Galéria

Krízové call centrum „Osamelý senior“, ktoré vzniklo v priestoroch Klientskeho centra Mestského úradu v Banskej Bystrici ešte 15. marca, končí po viac ako dvoch mesiacoch svoju činnosť. Slúžilo na zber podnetov, ktoré prichádzali od Banskobystričanom na pomoc starším a imobilným ľuďom. Informovala o tom hovorkyňa primátora Zdenka Marhefková.

„Zamestnanci odboru sociálnych vecí vybavili k dnešnému dňu 1792 telefonátov, 347 e-mailov, 492 hlasových správ a 123 požiadaviek vyriešili osobne,“ uviedla Marhefková.

Ako ďalej spomenula, vďaka zamestnancom mestského úradu, dobrovoľníkom Slovenského červeného kríža, mestskej polícii, Saleziánom či skautom bolo rozdaných 10 290 ochran­ných rúšok.

„Do domácností starších a imobilných obyvateľov doručili 170 nákupov potravín a lekáreň Cardiopharm zabezpečila 54 donášok liekov. Najviac požiadaviek prišlo z Fončordy (999), z centra mesta (605), z Rudlovej-Sásovej (505) a z Uhliska (148),“ vymenovala Marhefková.

„Krízové call centrum splnilo svoj účel. Keďže sme za posledné obdobie zaznamenali minimum požiadaviek, k 31. máju 2020 ukončí svoju činnosť. Ďakujem všetkým, ktorí sa podieľali na jeho vzniku, a najmä v začiatkoch mimoriadneho koronavírusového obdobia v maximálnej možnej miere nastavovali procesy tak, aby všetko fungovalo bez chyby,“ hovorí primátor Ján Nosko.

Foto: ilustračné

Klientske centrum mestského úradu sa zmenilo na Krízové call centrum
2
Galéria
Zdroj: Dnes24.sk
Najčítanejšie v regióne
Najčítanejšie na Dnes24.sk
Magazín
Najčítanejšie v regióne
Najčítanejšie zo Slovenska
SLEDUJTE NÁŠ INSTAGRAM