Čakajú vás vybavovačky na matrike? V Bystrici si už termín rezervujete ONLINE
Záujemcovia sa budú môcť objednať na konkrétny termín až 30 dní dopredu. Každý, kto danú službu využije, dostane e-mailom pripomienku o blížiacom sa termíne návštevy matriky.
Z dôvodu mimoriadneho obdobia súvisiaceho so šírením koronavírusu COVID-19, pristúpilo mesto Banská Bystrica k zatvoreniu mestského úradu pre verejnosť ešte 16. marca 2020. Cieľom takéhoto opatrenia bolo zamedziť najmä zhromažďovaniu sa veľkému počtu ľudí v priestoroch úradu.
Obyvatelia môžu od tohto času potrebné záležitosti vybaviť telefonicky alebo e-mailom, prípadne osobným stretnutím po dohode s konkrétnym zamestnancom.
„V dôsledku pribúdajúcich požiadaviek smerovaných Matričnému úradu a ohlasovni pobytu, spúšťa mesto od pondelka, 4. mája rezervačný systém zameraný na štyri najžiadanejšie služby,“ uviedla hovorkyňa primátora Zdenka Marhefková na webe mesta.
„Znamená to, že záujemcovia sa budú môcť objednať na konkrétny termín až 30 dní dopredu. Každý, kto danú službu využije, dostane e-mailom pripomienku o blížiacom sa termíne návštevy matriky,“ hovorí Marhefková s tým, že objednávkový systém je zameraný na štyri najžiadanejšie služby:
- Hlásenie trvalého pobytu
- Prihlásenie sa na prechodný pobyt
- Určenie otcovstva pred a po narodení
- Vydanie rodného listu pre novorodenca
Vyberte si službu a rezervujte si termín ONLINE.
V priloženej fotogalérii si môžete pozrieť aj to, ako Bystrica v posledných dňoch krásne rozkvitla!
Foto: ilustračné