Bystrica hľadá posilu na voľné MIESTO: Záujemcov láka aj na BENEFITY
Ak si hľadáte robotu, možno vás zaujme ponuka samosprávy. Aké sú požiadavky na uchádzačov o pozíciu referenta?
Mesto Banská Bystrica zastúpené primátorom mesta – Jánom Noskom príjme do pracovného pomeru uchádzača na pozíciu Referent oddelenia odpadového hospodárstva a údržby verejných priestranstiev. Oddelenie riadenia ľudských zdrojov o tom informuje na oficiálnom webe mesta.
Kvalifikačné predpoklady a iné kritéria:
- vysokoškolské II. stupňa so zameraním na environmentalistiku, ekológiu, prírodné vedy, prípadne technické zameranie
Požadovaná prax:
- prax v oblasti výhodou
Iné kritériá a požiadavky v súvislosti s obsadzovanou funkciou:
- komunikačné zručnosti, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, analytické myslenie, zmysel pre tímovú prácu, schopnosť pracovať pod tlakom
- administratívne zručnosti
- práca s Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, Power point…)
- vodičské oprávnenie skupina „B“
- agenda si vyžaduje prácu v kancelárii ako aj prácu v teréne
Druh práce a stručná charakteristika: Do tímu hľadajú aktívneho kolegu, alebo kolegyňu s vyššie uvedeným vzdelaním, prípadnou praxou, otvorenou mysľou, aktívnym, všestranným a ľudským prístupom. Ide o pracovný pomer na plný pracovný úväzok s perspektívou na dobu neurčitú. Náplňou práce a kompetenciou nového kolegu/novej kolegyne bude:
- aplikácia koncepcií a stratégií mesta v oblasti nakladania s komunálnymi odpadmi do praxe,
- zabezpečovanie agendy na úseku nakladania s komunálnymi odpadmi a drobnými stavebnými odpadmi na území mesta v zmysle platnej legislatívy,
- organizovanie zberu všetkých komodít komunálneho odpadu (zmäsový komunálny odpad, papier, plasty, sklo, kovy, biologicky rozložiteľný odpad, nadrozmerný odpad … )
- priebežná evidencia odpadu, spracovanie ročných štatistických hlásení, ročných hlásení o vzniku odpadu,
- spracovávanie podkladov pre tvorbu rozpočtu, kontrola čerpania rozpočtu za zverenú agendu po vecnej aj finančnej stránke,
- kontrolná činnosť vo vzťahu k dodávateľovi služby vrátane správnosti vystavených účtovných dokladov, spracovania faktúr, dodacích listov, vedie ich evidenciu,
- kontrolná činnosť vo vzťahu ku pôvodcom odpadu,
- zabezpečovanie odstraňovania odpadu uloženého v rozpore s platnou legislatívou,
- zabezpečovanie nákupu a distribúcie zberných nádob na odpad,
- spolupráca s orgánmi špecializovanej štátnej správy,
- vybavovanie podnetov a sťažností za zverenú agendu,
- organizovanie akcií na úseku verejnoprospešných služieb,
- agenda si vyžaduje prácu v kancelárii ako aj prácu v teréne,
- participácia na strategických dokumentoch a projektoch v gestorstve iných odborných útvarov mesta
Zoznam požadovaných dokladov:
- žiadosť o prijatie na uvedenú pozíciu,
- profesijný štruktúrovaný životopis,
- presnú adresu pre doručovanie písomností, e-mailovú adresu a telefonický kontakt,
- fotokópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
- iné doklady preukazujúce splnenie požadovaných kritérií a požiadaviek (napr. certifikáty, osvedčenia…)
- čestné prehlásenie o pravdivosti všetkých uvádzaných údajov, čestné prehlásenie o spôsobilosti na právne úkony v plnom rozsahu, čestné prehlásenie o bezúhonnosti,
- súhlas so spracovaním osobných údajov (vzor súhlasu so spracovaním osobných údajov sa nachádza na webovej stránke Mesta Banská Bystrica www.banskabystrica.sk – úrad – zamestnanie v samospráve).
Bez súhlasu so spracovaním osobných údajov nebude možné prijať žiadosť kandidátov. Mesto Banská Bystrica si vyhradzuje právo neprizvať na osobné pohovory uchádzačov, ktorí nespĺňajú všetky uvedené kritéria a požiadavky alebo nedoručia v termíne požadované doklady. O termíne a mieste uskutočnenia osobných pohovorov budú uchádzači informovaní.
Podrobnejšie informácie pre uchádzačov ako aj ponúkané benefity nájdete na nasledujúcej strane.