Michal Majer Rôzne

Slovenská pošta sa mení na e–poštu

Slovenská pošta prichádza od nového roka aj s elektronickými novinkami, a to elektronickým podacím hárkom a možnosťou elektronického zasielania informácií o zapísaných zásielkach doručených do P.O.Boxov, Post Boxov a Out Boxov.

Zákazníci e–mailom dostanú informácie o tom, aké oznámené zásielky im boli doručené a takisto o prípadných poplatkoch (dobierka, clo a pod.) Oznámenie je zákazníkom zasielané denne. Elektronický podací hárok nahrádza doterajšie papierové hárky a dá sa využívať pri podaji domácich aj medzinárodných zásielok (doporučené, poistené listy, úradne zásielky, balíky, expresné zásielky) bez nutnosti následnej tlače hárku. Stačí, ak zákazník odošle vyplnený podací hárok do elektronického prostredia pošty a zásielky následne podá pri priehradke automatizovanej poš­ty.

Elektronické platobné služby budúcnosti V priebehu roka 2012 pripravujeme pre našich zákazníkov zaviesť v oblasti elektronizácie aj ďalšie nové služby, a to elektronickú peňaženku občana – ePO a Samoobslužné zaradenia e-Boxy. ePO zákazníkovi umožní obsluhovať poštové produkty a služby pohodlne a bezpečne cez internet. Prístup do ePO bude 24 hodín denne, 7 dní v týždni, po celý rok a z ľubovoľného počítača či mobilu.

Výhody, ktoré ponúkne ePO:

  • nonstop prístup z pohodlia domova, práce alebo zahraničia;
  • jednotný poštový účet občana;
  • prehľad o pohyboch na poštovom účte, informácie o pravidelných platbách a pod.;
  • možnosť konfigurácie jednotlivých produktov či služieb presne podľa osobitej požiadavky;
  • možnosť doručovania faktúr a poukazov elektronicky;
  • kontrola nad poštovým účtom a platbami kartou cez SMS/e-mail upozornenia;
  • možnosť platby za tovary a služby platobnými kartami;
  • úspora na poplatkoch za transakcie.

Cez Samoobslužné zaradenia e-Boxy si zákazníci budú môcť 24 h denne, 7 dní v týždni vyzdvihnúť oznámené zásielky bez čakania na pošte. Zariadenia budú umiestnenie v miestach s vysokou koncentráciou obyvateľstva – sídliská, obchodné centrá a pod. Klienti budú môcť okamžite zaplatiť platbu hotovostne aj bezhotovostne (napr. platba balíka na dobierku).

Prioritou Slovenskej pošty v roku 2012 je naplnenie schválenej Stratégie rozvoja spoločnosti. Chceme ostať i naďalej lídrom na trhu poštových služieb. Meníme naše produktové portfólio, zjednodušujeme služby a produkty a zároveň ponúkame tradičné služby po novom tak, aby sme zákazníkom vyšli v ústrety. Naším cieľom je zmeniť sa z prevádzkovo-úradnej inštitúcie na obchodno-komunikačnú spoločnosť, byť schopní prispôsobiť myslenie a správanie trhovému prostrediu, ale súčasne si zachovať svoju sociálnu a spoločenskú funkciu vo vzťahu k občanom Slovenska.

Zdroj: Slovenská pošta

Najčítanejšie v regióne
Najčítanejšie na Dnes24.sk
Magazín
Najčítanejšie v regióne
Najčítanejšie zo Slovenska
SLEDUJTE NÁŠ INSTAGRAM