Monika Obrtalová Rôzne

Podnikové médium roka? Župa sa činila...

Prestížna súťaž Podnikové médium roka 2011 má za sebou úspešne svoj 9. ročník. Víťazi jednotlivých kategórií si v utorok 22. mája prevzali cenu počas záverečného galavečera v brusnianskych kúpeľoch. Súťaže sa zúčastnilo 39 subjektov, ktoré prihlásili

Súťažilo sa v kategóriách Podnikové noviny, Podnikový magazín – interná komunikácia, Podnikový magazín – externá komunikácia, Elektronické médiá a audiovizuálna prezentácia, www stránky a intranet, Printové médiá rozpočtových a štátnych organizácií, Podniková brožúra, Podnikový kalendár a Voľné formy. Dve ceny si odniesol aj Banskobystrický samosprávny kraj. Za kalendár 7 divov Banskobystrického kraja získal v kategórii Podnikový kalendár druhé miesto a Špeciálnu cenu Prvej stavebnej sporiteľne za najlepšiu grafickú stránku za knihu v Srdci Slovenska.

V kategórii Podnikové noviny si víťazstvo odniesla Oceľ východu spoločnosti U.S. Steel Košice, Podnikový magazín – interná komunikácia má svojho víťaza v podobe magazínu GS Svet poisťovne Generali, v kategórii Podnikový magazín – externá komunikácia dominoval PULSE magazín spoločnosti VW Slovakia. Za najlepšie elektronické médium a audiovizuálnu prezentáciu bola vyhlásená Allianz TV spoločnosti Allianz, www stránky a intranet ovládol web Slovenskej sporiteľne.

Hlavnú cenu pre printové médium rozpočtových a štátnych organizácií získala Revue Piešťany, Najlepšiu podnikovú brožúru pripravila Malokarpatská vínna cesta s názvom Štyri ročné obdobia na Malokarpatskej vínnej ceste a najlepší Podnikový kalendár do súťaže prihlásila Prvá stavebná sporiteľňa. Voľné formy ovládol Slovak Telekom s projektom Toto ide na naše triko. Okrem hlavných kategórií sa udeľovali aj špeciálne ceny.

Cenu HN online za účelné spracovanie, Cenu za najlepšiu obsahovú stránku, Cenu Prvej stavebnej sporiteľne za najlepšiu grafickú stránku, Cenu Hospodárskych novín za moderné postupy pri tvorbe, Cenu PhDr. Mariána Matyáša za ojedinelý projekt v oblasti podnikových médií, Cenu pre najperspektív­nejšieho nováčika a Cenu kúpeľov Brusno. Tiež Detskú cenu Žirafa za pomoc deťom v núdzi a cenu Klubu podnikových médií. Absolútnym víťazom a cenu Grand Prix 2011 – Podnikové médium roka získal magazín PULSE spoločnosti Volkswagen Slovakia. O víťazoch rozhodla 5-členná porota, zložená z odborníkov z oblasti online médií, printových médií, marketingu a PR.

„Ako každý rok, aj teraz bolo rozhodovanie nesmierne náročné. Rukami námprešlo viac, než 150 médií a každé sme posudzovali osobitne. Zvolili sme bodovací systém hodnotenia, pričom v kategóriách, kde to bolo možné, sme samostatne hodnotili kvalitu papiera, obsah, grafiku a celkový dojem, pri ostatných samostatne funkčné využitie a kreativitu. Konkurencia bola obrovská, a preto sme sa v niektorých kategóriách rozhodli udeliť dve druhé a dve tretie miesta. Veríme, že budúci, jubilejný desiaty ročník bude ešte úspešnejší a očakávame ešte viac subjektov, ktoré sa do súťaže o Podnikové médium roka prihlásia,“ povedala riaditeľka súťaže Monika Kozelová.

Úrad BBSK

Najčítanejšie v regióne
Najčítanejšie na Dnes24.sk
Magazín
Najčítanejšie v regióne
Najčítanejšie zo Slovenska
SLEDUJTE NÁŠ INSTAGRAM