Monika Obrtalová Rôzne

Orange vytvorí v Bystrici 150 pracovných miest

Ďalších približne 150 nových pracovných miest prinesie spoločnosť Orange Slovensko postupne od novembra tohto roku vo svojom zákazníckom centre v Banskej Bystrici. Celkovo tak v metropole stredného Slovenska bude pre Orange pracovať už viac ako 500 ľ

Uvedené zákaznícke centrum v Banskej Bystrici je v prevádzke od roku 2009 a v súčasnosti v ňom pracuje približne 200 zamestnancov. Poskytuje plnohodnotnú podporu pre celé portfólio zákazníkov od služieb call centra, cez fakturačnú starostlivosť až po Infocentrum. Pracovníci na novovytvorených pozíciách posilnia najmä oblasť osobnej starostlivosti o zákazníka. Nové pracovné miesta v Banskej Bystrici bude Orange obsadzovať od novembra 2011 do konca 1. štvrťroka 2012.

Zákaznícke služby Orangeu sú k dispozícii 24 hodín denne a fungujú sedem dní v týždni, vrátane sviatkov. Denne jej pracovníci prijmú viac ako 10.000 hovorov a v kontakte so zákazníkmi prevolajú viac ako 400 hodín. Mesačne poskytnú zákaznícke linky Orangeu približne 130.000 komerčných informácií o spojoch, telefónnych číslach i kontaktoch na rôzne firmy. Napriek vysokej prevádzke sa zákazníkom darí dovolať operátorom na zákazníckych linkách Orangeu v priemere do 5 sekúnd a Orange každý mesiac odpovie na viac ako 4000 e-mailov zákazníkov, čo predstavuje špičkové hodnoty aj v európskom meradle.

Zdroj: TASR Foto: slovbau.sk

Najčítanejšie v regióne
Najčítanejšie na Dnes24.sk
Magazín
Najčítanejšie v regióne
Najčítanejšie zo Slovenska
SLEDUJTE NÁŠ INSTAGRAM