Tlačové správy

Menej strachu, viac života

NEVHODNÉ MLADŠÍM AKO 18 ROKOV! Aktuálne je možné v slovenských TV vidieť nový spot írskej whiskey Jameson.

Ilustračný obrázok k článku Menej strachu, viac života
Zdroj: Dnes24.sk

Je o autenticite a pravdivosti, o hľadaní vlastnej cesty. To vystihuje aj oddávna používané motto SINE METU (v preklade ´Bez strachu´), ktoré sa dostáva v novej komunikačnej stratégii značky Jameson do popredia. Má motivovať mladých ľudí, aby sa báli o čosi menej a o čosi viac žili svoj vlastný život, ten skutočný. Presne tak, ako to urobil aj zakladateľ značky John Jameson.

Nový spot Jameson s headlinom ´Menej strachu, viac života´ je práve o myšlienke SINE METU, ktorá je rodinným mottom firmy Jameson už od roku 1780. Práve ona inšpirovala mladého Johna Jamesona nebáť sa opustiť svoj domov, zanechať pohodlný život v Škótsku a založiť novú pálenicu v Dubline. On, ale aj celá jeho rodina podľa neho nielen žili, no tiež pracovali a tak vďaka viere v samých seba dosiahli skutočne veľké veci – vytvorili značku, ktorá je dnes napredávanejšou írskou whiskey na celom svete. Na počesť toho sa odkaz SINE METU s Jamesonom spája už desaťročia a nachádza sa na všetkých fľašiach tejto kvalitnej whiskey – či už ide o Jameson Original alebo vyšší rad, napr. Select Reserve.

Práve toto posolstvo inšpiruje aj dnes a premietne sa do globálnej komunikácie značky Jameson, ktorá bude etablovaná aj pre slovenský trh. „Plánujeme plynule nadviazať ďalšími komunikačnými nástrojmi na už realizované aktivity, z ktorých mnohé pretavili motto Johna Jamesona do reálnych krokov. V aktuálnej komunikácii sme sa najskôr zamerali na premiérové uvedenie nového TV spotu na našom FB konte a následne sme zabezpečili jeho on-air podporu v slovenských televíziách. Zvyšovanie povedomia o myšlienke SINE METU bude pokračovať formou intenzívnej komunikácie na sociálnych sieťach, ktorú podporia aktivity v on trade aj off trade. Inšpiráciou pre nás je netradičná aktivácia z Kanady – ide o spojenie hovoreného slova a dizajnu s myšlienkou SINE METU, o ktorú sa postaral dizajnér, literát a ilustrátor Ben Johnston a Chris Tse, motivátor a umelec slova. Rovnako ako oni, aj my chceme slovenským spotrebiteľom priniesť inovatívne veci a autentické zážitky,“ objasňuje budúce plány Martin Rusko, marketing specialist Jameson a dodáva: „SINE METU v preklade z latinčiny znamená ´bez strachu´, tým ale nechceme nabádať spotrebiteľov na nezodpovednosť či bezstarostnosť bez ohľadu na iných, ale motivovať ľudí vyjsť zo svojej komfortnej zóny, vydať sa na neprebádané cesty, prekročiť hranicu, za ktorou čaká niečo, čo stojí za to zažiť. V skratke menej strachu, viac života.“

SINE METU je totiž o objavovaní sveta, vonkajšieho aj vnútorného, a o tom, nebáť sa zísť z predpísanej cesty a nájsť si svoju vlastnú. Práve o tom je aj nový televízny spot, ktorý je aktuálne možné vidieť na kanáloch slovenských TV staníc.

Link na nový TV spot Jameson nájdete na: https://www.youtube.com/watch?…

FB konto Jameson Irish Whiskey: https://www.facebook.com/…on.Slovensko

Link na aktiváciu SINE METU z Kanady: https://www.youtube.com/watch?…

(PR) – Za obsah a fotografie zodpovedá objednávateľ tejto tlačovej správy.

Menej strachu, viac života
2
Galéria
Zdroj: Dnes24.sk
Najčítanejšie v regióne
Najčítanejšie na Dnes24.sk
Magazín
Najčítanejšie v regióne
Najčítanejšie zo Slovenska
SLEDUJTE NÁŠ INSTAGRAM