Marketingová konferencia Fresh: Ochutnaj marketing v praxi

Školský rok, aj keď s miernym omeškaním, sa nám už poriadne rozbehol a my sme sa vrátili do nekonečnej rutiny plnej dlhých prednášok, zápočtov a daždivých dní. Práve preto sa AIESEC Banská Bystrica rozhodla zorganizovať konferenciu, ktorá určite osvieži váš každodenný život.

Jaroslav Dodok
Ilustračný obrázok k článku Marketingová konferencia Fresh: Ochutnaj marketing v praxi
Foto: Jaroslav Dodok

Konferencia FRESH je synonymom dňa plného inšpiratívnych príbehov, workshopov a prípadových štúdií zameraných na marketing a jeho využitie v praxi. Tak neváhaj a vyplň prihlášku, ktorú nájdeš na stránke www.ef.umb.sk alebo na fanpage AIESEC Banská Bystrica v sekcii udalosti.

Konferencia sa bude konať 29. novembra v priestoroch Ekonomickej Fakulty UMB. Srdečne vítaní sú všetci študenti našej univerzity, prípadne iných škôl, ktorí majú záujem rozšíriť si vedomosti nadobudnuté v škole a nazrieť do sveta aktuálnych trendov v oblasti marketingu. Naším cieľom je sprostredkovať prax v rámci marketingu, ktorú môžete okúsiť na vlastnej koži, aby ste sa v budúcnosti mohli stať ešte úspešnejšími.

Inšpiratívne príbehy speakrov

Tak sa spolu zahryznime do programu konferencie. Deň začneme inšpiratívnymi príbehmi, kedy sa s vami pozvaní speakri podelia o svoj životný príbeh, respektíve ako oni prerazili vo sfére marketingu. O svoj príbeh sa podelí napríklad Michal Dragan – Marketer a CEO v Chilli Business Solutions. Špecializuje sa na sociálne média ako Facebook, Twitter a YouTube a je bloger, ktorý si otvára ústa na veľké korporácie. Jediný školiteľ internetového marketingu, ktorý nemá dokončenú strednú školu.

Netradičným speakrom bude Jaroslav Dodok . Študent Obchodnej akadémie v Banskej Bystrici. Ten sa pred pár rokmi rozhodol aktívne robiť nové veci. V 13 rokoch absolvoval prvý dôležitý telefonát, na základe ktorého sa stal redaktorom. Teraz je CEO a šéfredaktor spravodajského portálu www.student24.sk. Zapája sa do mládežníckej iniciatívy, pripravuje rôzne projekty a podujatia pre mladých ľudí, ako napríklad Press Day.

Túto časť uzatvorí Majo Kasan pracujúci, externý študent marketingovej komunikácie v Trnave a príležitostný spevák kapely The Víkend. Mladý človek, ktorý sa po návrate z Anglicka rozhodol urobiť niečo pre mladých vo svojom okolí. Štatutár vo V.I.A.C. – Inštitúte pre rozvoj a podporu mládeže a hlavný predstaviteľ neformálnej skupiny K&F a jej projektu s názvom Umelče, prezentuj sa!, ktorý sa snaží vytvárať priestor pre talentovaných mladých ľudí na Orave. V roku 2012 získal – vďaka hlasovaniu verejnosti – Cenu Mladý líder, ktorú každoročne udeľuje Rada mládeže Slovenska.

Pestrá ponuka workshopov

Nestačí? Práve preto pokračujeme interaktívnymi workshopmi na témy marketing a komunikácia, online marketing alebo marketing v cestovnom ruchu a je už len na vás, čo si zvolíte. Workshopy budú bohaté na praktické skúsenosti a reálny svet, ktorí nás všetkých čaká po ukončení štúdia. Zo spíkrov príde Peter Haas z Herman Armin, ktorý sleduje pozície svojich klientov na trhu zvonku a dáva im presné impulzy vo forme kreativity a kreatívneho marketingu. Nemá snahu vytvárať len čiastkové procesy vonkajšej komunikácie, ale vnášať do marketingu a komunikácie klienta stratégiu, komplexnosť, harmóniu a estetiku.

Zastúpené bude aj nežnejšie pohlavie, ktoré bude reprezentovať Katarína Molnárová – Absolventka Ekonomickej univerzity. Pred troma rokmi založila značku RUonline. Vytvára komplexné online marketingové riešenia pre firmy. V decembri vyhrala súťaž pre ženy podnikateľky na internete a získala titul ežena roka 2011. Podnikať začala už ako 6 ročná, keď si za prvé vreckové kúpila podiel na plti. To však ani náhodou nie je všetko, prídu ďalší, ktorí vám budú mať čo ponúknuť. A by sme si realitu vyskúšali na vlastnej koži nasleduje tzv. prípadová štúdia, kedy budete rozdelení do tímov a vašou úlohou bude pripraviť čo najlepšie, najkreatívnejšie a reálne uskutočniteľné riešenie pre spoločnosť. Bude to reálna spoločnosť, žiadna fikcia! Najlepší 3 návrhy budú vybraté samotným objednávateľov a porotou a zároveň štedro ocenené vecnými cenami.

Budeme radi ak obetujete jeden deň z týždňa, ktorý vám spestrí inak šedé týždne plné štúdia. Marketingová konferencie FRESH otvára dvere novým perspektívam a hlavne odzrkadľuje realitu každodenného pracovného života.

Tak neváhaj, vyplň elektronickú prihlášku do 23.11. a príď sa osviežiť! Počet miest je limitovaný. Teší sa na vás celý organizačný tím.

,Registračný link: https://docs.google.com/…eet/viewform?…

student24/Kristína Hojčková

Zdroj: Dnes24.sk

Odporúčame