Haasová novou tvárou kozmetiky

Obľúbená seriálová a divadelná herečka Zuzana Haasová sa stala oficiálnou tvárou americkej značky kozmetiky e.l.f. (eyeslips face) na Slovensku. Od polovice júla tohto roka bude propagovať túto luxusnú, no pritom cenovo dostupnú kozmetiku v mediálnej kampani, ako aj prostredníctvom sociálnych sietí.

Ilustračný obrázok k článku Haasová novou tvárou kozmetiky
Zdroj: Dnes24.sk

Krása vychádza zvnútra, preto je potrebné umožniť ženám, aby vyzerali a cítili sa krásne zvonku, aj zvnútra. S touto myšlienkou sa zrodila pred desiatimi rokmi v Spojených štátoch amerických značka e.l.f. kozmetika, ktorej hlavnou ideou je ženskú krásu zviditeľniť a vylepšiť a nie zakryť. Luxusná, pritom cenovo dostupná kozmetika si získala obľubu u mnohých žien po celom svete. Na Slovensku pôsobí značka štvrtý rok a rady spokojných zákazníčok sa každým dňom rozširujú. Dôkazom napredovania značky v našej krajine je aj spomínané oslovenie Zuzany Haasovej s ponukou stať sa oficiálnou tvárou kozmetiky e.l.f. „Aj keď som Zuzku osobne nepoznal až do júna tohto roku, no jej „príbeh“ sledujem už pár rokov. Páči sa mi, že tiež podporuje rôzne charitatívne organizácie a akcie a pomáha ľuďom. Po osobnom stretnutí ihneď preskočila iskra, keď som zistil, ako je pozitívne naladená a trošku aj bláznivá. Človek má pri nej dobrý pocit a po pár osobných stretnutiach som sa cítil, akoby sme sa poznali už dlhé roky. Práve takého človeka som chcel ako tvár značky kozmetiky e.l.f. pre Slovensko. Opýtal som sa jej, či by do toho nešla a keďže sme si sadli a produkty našej kozmetiky sa jej veľmi páčili, súhlasila a na druhý deň sme už aj fotili kampaň. Pevne verím, že naša spolupráca bude úspešná a vďaka nej spozná každá žena na Slovensku túto vynikajúcu americkú kozmetickú značku,“ vysvetlil dôvod oslovenia Zuzky Haasovej Tom Fekete, majiteľ e.l.f. kozmetiky na Slovensku, ktorý však dlhodobo žije práve v USA. Svoje dôvody, prečo ponuku prijala, mala aj samotná herečka. „Prečo? Lebo je to kozmetika finančne dostupná komukoľvek a preto, že keď niekto nemá čas chodiť kupovať kozmetiku do obchodov, môže si ju s dôverou vybrať cez eshop a nemusí sa báť, že kúpi mačku vo vreci. A ešte jeden dôvod – páčim sa sama sebe, keď sa s e.l.f. kozmetikou nalíčim. Kdekoľvek a aj v aute,“ dodala s úsmevom Zuzana.

E.l.f. kozmetika má tri základné línie produktov – Basic, Studio a Mineral. Všetky sú navrhnuté a dizajnované v USA. Rady Studio a Mineral uspokoja aj náročnejšie zákazníčky, pričom druhá menovaná je 100% prírodná, bez akýchkoľvek farbív a konzervačných látok. Žiaden z produktov navyše nebol testovaný na zvieratách. Materská firma e.l.f. ročne dáva milióny dolárov na charitatívne účely a výnimkou nie je ani slovenská pobočka, ktorá ročne prispieva minimálne 5% zo svojho zisku na charitu.

www.elf-kozmetika.eu/sk , www.facebook.com/…tikaslovakia

Zdroj: Dnes24.sk

Odporúčame